Columna derecha
Ud está aquí:
  1. Inicio
  2. Servizos ao cidadán
  3. Información administrativa

Información administrativa

Centro de Información a la Ciudadanía

El Centro de Información a la Ciudadanía (CIC) tiene como funciónƒ satisfacer cualquier consulta o duda en relación con el ámbito del Ministerio, tanto presencialmente como por medios telemáticos.

Como segunda función, fuera de la atención directa, se gestionan las quejas, sugerencias y felicitaciones relacionadas con los servicios prestados por el Ministerio.

Consulta telefónica

Teléfono de Cultura: 91 701 74 81

Horario:

  • de luns a xoves, de 9 a 17:30 horas
  • venres, de 9 a 14:30 horas

Horario de verán (do 16 de xuño ao 15 de setembro): de 9:00 a 14:00 horas.

Consulta electrónica

Consulta presencial

Se presta atención presencial y se dispone de un Punto de Acceso General en el CIC (Plaza del Rey, 1 - 28004 Madrid), en horario de 9 a 17:30 ininterrumpido de lunes a jueves y de 9 a 14:30 los viernes.

Horario de verano (del 16 de junio al 15 de septiembre): de 9 a 14:00 horas.

Recomendamos que antes de venir a la sede del Ministerio realice una consulta electrónica donde intentaremos evitar un posible desplazamiento innecesario si nos es posible.

Redes sociais

Canle de Twitter

O Ministerio en Facebook

El Ministerio en YouTube

Cuenta de Linkedin del Ministerio

El Ministerio en Instagram

Canal de TikTok

Protección de datos persoais

En cumprimento da normativa de protección de datos persoais, informámoslle de que os seus datos serán tratados na actividade “Servizo de Información ao cidadán”, cuxo responsable é a Secretaría Xeral Técnica do Ministerio de Cultura (Plaza del Rey 1).

A finalidade do tratamento é a xestión e tramitación das consultas formuladas ao Centro de Información ao Cidadán e a xestión da cita previa para a consulta presencial. Pode exercer os seus dereitos - de acceso, rectificación, supresión e portabilidade dos seus datos, de limitación e oposición ao seu tratamento, así como a non ser obxecto de decisións baseadas unicamente no tratamento automatizado dos seus datos - cando proceda, na sede electrónica do Ministerio Nueva ventana, presencialmente nas oficinas de rexistro ou por correo postal.

Pode consultar información adicional PDF e detallada sobre a protección dos seus datos.

En cuanto a las redes sociales, su visita y navegación es opcional por parte de la persona interesada y disponen de su propia política de privacidad y de gestión de cookies totalmente ajenas a este Ministerio.

Información actualizada en abril de 2024.

Subir