Dilluns a dijous de 9:00 a 19:00 h, divendres de 9:00 a 14:30 h.
El registre com a usuari/ària es realitza al mateix arxiu i en horari de 9:00 a 14:30, mostrant el document d'identitat europeu (o passaport extracomunitari).
Qui vulgui consultar documents de l'arxiu a partir de les 14:30h ha de sol·licitar-los abans de les 13:30h per les següents vies: presencialment (si ja es troben a la Sala de lectura), per correu electrònic (aca@cultura.gob.es, indicant en l'assumpte "Reserva tardes"), o per telèfon (934854285). Si no estan registrats com a usuaris/es, es prega que remetin prèviament el formulari d'alta telemàtica. El màxim de signatures per a la reserva anticipada és de tres.
La Sala de lectura disposa de connexió Wi-Fi a Internet pública, protegida per una contrasenya que proporciona el personal tècnic de torn.
L'accés i consulta de documents es regeix per la següent norma:
Normes per a l'accés i consulta de documents en els arxius estatals
L'assignació de llocs de consulta per a nous usuaris conclou a les 18.50h de dilluns a dijous, i a les 14.20h els divendres.
Les consultes poden enviar-se mitjançant el formulari de contacte de l'ACA o la seva adreça electrònica ( aca@cultura.gob.es).
Si voleu accedir a qualsevol consulta telemàtica sense estar prèviament registrat/da al sistema de Gestió Interna dels Arxius Estatals, caldrà emplenar i enviar el següent formulari d'alta, juntament amb una còpia del document d'identitat europeu (o passaport extra-comunitari).